fredag 14 maj 2010

Stödet från kommuninvånarna är ovärderligt

Det är inte utan att jag känner mig smått generad över reportaget om mig i Smålänningen idag på fyra (!) helsidor. Inte ens lokalpolitiker undgår det faktum att det så ofta fokuseras på enskilda personer. Och visst har det betydelse hur man är och agerar som enskild person. Men utan stödet från familjen, politikerkollegor, tjänstemän, näringsliv, föreningar och alla kommuninvånare hade jag stått mig slätt.
.
Jag hoppas att alla markarydsbor som läser dagens reportage inser hur viktigt ert stöd är. Det är trots allt så att det är tack vare det stödet jag också kan känna en trygghet i att våga ta steget fram och försöka företräda er och kommunens intressen på bästa sätt.

1 kommentar:

  1. Grattis Bengt. Uppmärksamheten är du givetvis väl värd !

    SvaraRadera