lördag 31 december 2011

Gott Nytt År 2012!

Ett säkert tecken på att året går mot sitt slut är alla årskrönikor som på olika sätt försöker sammanfatta det gångna året. För egen del har 2011 varit ett intensivt år då det hänt väldigt mycket. På det hela taget har det varit ett ganska bra år som jag med glädje och tacksamhet kan se tillbaka på.

Någon sammanfattning av året för egen del tänker jag inte göra. En del av det jag sysslat med och åstadkommit i min offentliga gärning som politiker och företrädare för Markaryds kommun finns att ta del av dels på den här bloggen och dels på min Facebook-sida.

För egen del ser jag fram emot att få ta mig an kommande utmaningar under det nya året, ett år som jag hoppas ska präglas av optimism, framtidstro och förverkligade drömmar!

”Success is not final, failure is not fatal;
it is the courage to continue that counts.”
Sir Winston Churchill

Med de orden vill jag, så här i årets sista skälvande timmar, tillönska Er alla ett riktigt Gott Nytt År 2012!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År!

    Som många av mina bröder och systrar hoppas jag av det nya året att ni som är riktiga kristdemokrater skall få mod att avslöja det fruktansvärda som pågår vid våra sjukhus och som slätas över med felaktiga påståenden om vad människor har rätt till. Det är mycket illa ställt i Sverige, när rubriker som denna inte väcker tydligare reaktioner och fördömanden. Ännu värre blir det när, som i folkpartiet, man talar om dessa illdåd i termer av mänskliga rättigheter. Inte bara hjärtlösheten är svår. Okunnigheten är förödande.

    Tyvärr måste man ju konstatera att kritiken inte längre kommer från kd utan från - sd!

    http://www.dn.se/debatt/av-yttersta-vikt-att-abort-erbjuds-utlandska-kvinnor

    Bästa hälsningar

    Anders

    SvaraRadera